Ładowanie zawartości koszyka...
Pokaż koszyk Zamawiam i płacę
Suma:

Najczęstsze pytania

Pytania Klientów

Ile trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy do 24h od dokonania zakupu lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w zależności od wyboru sposobu płatności). Jeśli czas zamówienia zostanie wydłużony, niezwłocznie poinformujemy o tym.

Czy mogę dokonać zmian w produktach?

Nic nie stoi na przeszkodzie! Wszelkie modyfikację w produktach ustalimy mailowo lub telefonicznie. Pamiętaj jednak, że takie zamówienie może mieć nieco dłuższy czas realizacji.

Czy mogę dokonać zakupu na miejscu?

Jesteśmy sklepem internetowym i nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej.

Na terenie Jeleniej Góry zamówienia dostarczany bezpłatnie. Wcześniej jednak skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dogodny termin i miejsce dostawy.

Czy wypełnienia produktów są bezpieczne dla niemowląt?

Do wypełnienia naszych produktów używamy włókniny silikonowej, włókniny poliestrowej oraz kulki silikonowej. Każde z nich ma właściwości antyalergiczne, są przewiewne, bezwonne i nie chłoną wilgoci.

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni. Więcej informacji, formularz odstąpienia od umowy oraz adres do zwrotu znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamację”.

Dostawa i płatność

Formy płatności

– Przelew tradycyjny – w tytule przelewu podaj numer zamówienia.

– Przelewy24 – szybkie płatności online.

Informujemy, że nie prowadzimy sprzedaży za pobraniem.

Koszty wysyłki

Zamówienia dostarcza:

– kurier DPD – koszt przesyłki 9,90 zł

– kurier DHL – koszt przesyłki 13,90 zł

Podany koszt przesyłki dotyczy standardowych przesyłek krajowych.

Przesyłki zagraniczne

Jeśli chcesz zamówić produty poza granicami Polski, skontaktuj się z nami: sklep@lilibaby.com.pl lub +48 793 365 892.

Koszt przesyłki zagranicznej ustalany jest wg cennika wybranego przewoźnika.

Pytania techniczne

Odrzucona transakcja - błąd płatności

W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o bezpośredni kontakt z Przelewy24 www.przelewy24.pl/kontakt

Nie pamiętam hasła do swojego konta

Jeśli nie pamiętasz hasła i chcesz je zresetować to:

Przejdź do zakładki „Moje konto”.

Następnie wybierz „Nie pamiętam hasła”.

Podaj swój login lub maila i wybierz „Resetuj hasło”.

Sprawdź maila i postępuj zgodnie z instrukcją.

Jeśli nie otrzymasz żadnej wiadomości lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami.